Εννέα τροφές για πιο λαμπερό δέρμα

Αναζητήστε τους «θησαυρούς» της φύσης και αποκτήστε ένα δέρμα φωτεινό, νεανικό, γεμάτο υγεία

Είναι γνωστό ότι η διατροφή αποτελεί το άλφα και το ωμέγα για μία όμορφη επιδερμίδα.

Γι’ αυτό, πριν προλάβετε να καταφύγετε σε κάποια ακριβή κρέμα, εμπιστευτείτε τα οφέλη που μπορεί να σας προσφέρει η φύση και αφήστε τα αποτελέσματα να «μιλήσουν» από μόνα τους.

Ποιες είναι, λοιπόν, οι τροφές που συμβάλλουν στη μάχη κατά της φθοράς;

  1. Ακτινίδια

«Ένας από τα πιο ισχυρά οφέλη της βιταμίνης C είναι η παραγωγή κολλαγόνου, μιας πρωτεΐνης που δίνει στο δέρμα την ελαστικότητά του. Το κολλαγόνο μειώνεται καθώς μεγαλώνετε και προκαλεί σχηματισμό ρυτίδων, αλλά ένα ακτινίδιο γεμάτο βιταμίνη C σας παρέχει το 141% της ημερήσιας αξίας και σας βοηθά να καταπολεμήσετε αυτό το φαινόμενο», αναφέρει χαρακτηριστικά η δερματολόγος, Lauren Ploch.

  1. Σολομός

«Οι υψηλές ποσότητες ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, βοηθούν στη μείωση της φλεγμονής, η οποία μπορεί να επηρεάσει την εμφάνιση του δέρματος», εξηγεί η διατροφολόγος, Tamara Melton. Τα θρεπτικά συστατικά όπως η βιταμίνη D και τα αντιοξειδωτικά μπορούν επίσης να μειώσουν τον κίνδυνο καρκίνου του δέρματος και να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της ακμής.

  1. Ντομάτες

«Οι ντομάτες διαθέτουν λυκοπένιο, μια χρωστική ουσία που βρίσκεται φυσικά στο δέρμα. Αν και δεν θα αντικαταστήσει το αντηλιακό, αυτό το αντιοξειδωτικό μπορεί να προσφέρει μακροπρόθεσμη προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία και να εξουδετερώσει τις επιβλαβείς ουσίες», υποστηρίζει η δερματολόγος από το Χιούστον, Rajani Katta.

  1. Πιπεριές

Η τακτική κατανάλωση αυτών των πλούσιων, σε βιταμίνη C, λαχανικών ενισχύει φυσικά το κολλαγόνο του σώματός σας, το οποίο σας βοηθά να κρατάτε το δέρμα σας σταθερό και νεανικό. Μπόνους: Η βιταμίνη C ενισχύει επίσης το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

  1. Μανιτάρια

Τα μανιτάρια περιέχουν σελήνιο, ένα σημαντικό μέταλλο που βοηθά στην προστασία του δέρματός μας από τη ζημιά που μπορεί να του προκαλέσει ο ήλιος.

  1. Οστρακοειδή

Ο ψευδάργυρος είναι ένα ανοσο-ενισχυτικό ανόργανο που μπορεί να βοηθήσει στην προστασία των κυττάρων του δέρματος από μακροχρόνιες βλάβες. Ευτυχώς, βρίσκεται σε όλα τα είδη οστρακοειδών όπως στρείδια και μύδια. Και το καλύτερο; Είναι χαμηλά σε θερμίδες και αποτελούν πηγή άπαχης πρωτεΐνης.

  1. Φράουλες

Περιέχουν βιταμίνη C και φλαβονοειδή, τα οποία διατηρούν και προάγουν την υγεία του δέρματος. Το ευχάριστο είναι ότι αν και είναι εποχιακά φρούτα, οι φράουλες διατηρούν τα θρεπτικά τους συστατικά ακόμα και αν είναι κατεψυγμένα, ώστε να μπορείτε να απολαύσετε τα ευεργετικά, για το δέρμα οφέλη, όλο το χρόνο.

  1. Ηλιόσποροι

Οι ξηροί καρποί και τα σπόρια είναι γεμάτα με βιταμίνη Ε, η οποία βοηθά στην προστασία των κυττάρων του σώματός μας και δίνει στο δέρμα μας μια υγιή λάμψη. Επιπλέον, η βιταμίνη Ε έχει συνδεθεί με τη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιακών παθήσεων, γι’ αυτό η προσθήκη ηλιόσπορων σε σαλάτες, σούπες και άλλα φαγητά αποτελεί ένα φυσικό χάπι υγείας.

  1. Αυγά

Τα αυγά είναι πηγή λουτεΐνης, η οποία βοηθά στο να κρατηθεί το δέρμα ενυδατωμένο και σταθερό. Προωθεί επίσης τα φυσικά έλαια που σας βοηθούν να διατηρήσετε μία λαμπερή εμφάνιση. Οπότε μη διστάσετε να ξεκινήσετε τη μέρα σας με μια ομελέτα.

 

Protothema.gr

Be the first to comment on "Εννέα τροφές για πιο λαμπερό δέρμα"

Leave a comment